Fortsatt nöjda kunder hos Särnmark, enligt oberoende undersökning

Vi är glada att nästan 6 av 10 kunder/företrädare har tagit sig tid att delta i årets kundundersökning. Vi är också tacksamma att så många har engagerat sig och lämnat värdefulla synpunkter och kommentarer kring vår verksamhet.

Kundundersökningen är ett sätt att ge våra kunder möjlighet att påverka Särnmarks utveckling. Som ett av få företag i branschen har vi valt att genomföra våra kundundersökningar med hjälp av ett externt företag. Det gör vi för att garantera våra kunders anonymitet och får ett tillförlitligt resultat. Sedan 2013 anlitar vi Origo Group som är ett oberoende marknadsundersökningsföretag.

För dig som är kund eller företrädare till en kund hos Särnmark kan du logga in på Tidvis för att läsa mer om kundundersökningen.  

Vi vill passa på att ge våra kunder/företrädare som deltog i undersökningen ett varmt tack!

Såhär upplever våra kunder Särnmarks alla olika områden

4.4

Av fem

Jag är som helhet nöjd med mina assistenter

"Jag tycker att mina assistenter är bra. Jag tycker att alla som jag har haft kontakt med inom Särnmark har ett bra bemötande, men framför allt assistenterna."

4.4

Av fem

Jag är nöjd med assistenternas bemötande

"Otroligt fint bemötande och professionella!"

4.3

Av fem

Jag känner mig trygg med mina assistenter

"Jag har kompetenta assistenter."

"Jag tycker även att det är skönt att jag har en kundansvarig som är ansvarig över att allt blir bra för mig."

4.1

Av fem

Jag har inflytande över utformningen av min personliga assistans

"Jag tycker att min kundansvarig är jättebra. Jag har bra kontakt med både chef och kundansvarig. Särnmark är snabba med att koppla vidare frågor jag har, vilket jag tycker är bra. Jag tycker att Särnmark är ett bra företag, vi är mycket nöjda".

"Tack för allt gott arbete som görs för kunder och assistenter!"

4.0

Av fem

Särnmark är kunniga inom området personlig assistans

"Jag är glad att jag bestämde mig för att välja Särnmark. De är jättebra på vad de gör."

"Jag tycker att Särnmark löser problem när de uppstår. De är även lättillgängliga, lyhörda, trevliga och snälla."

4.3

Av fem

Jag är som helhet nöjd med Särnmarks jurister

"Jag tyckte det var skönt att ha juristerna där när vi väl behövde dem."

4.1

Av fem

Min kundansvarig visar engagemang för mig

Din trygghet är av största vikt för oss. Med kunniga assistenter på plats, erfarna vikarier dygnet runt som säkerhet och engagerad personal på kontoret gör vi vad vi kan för att just du ska känna dig trygg med oss.

4

Av fem

Jag känner mig trygg med den assistans jag får

Detta är grunden som Särnmark alltid har vilat på. Vi tror starkt på att du som kund är den som bäst vet hur du vill ha din assistans. Därför är det alltid din vilja som styr oss i vårt arbete, oavsett vilken av våra modeller du väljer.

4.4

Av fem

Jag får ett bra bemötande när jag kontaktar Särnmark

Självklart ska du som kund eller assistent alltid mötas med respekt och lyhördhet när du kontaktar oss på Särnmark.

Vi vill veta vad du tycker!


Dina synpunkter är viktiga för oss. Hade du inte möjlighet att delta i vår kundundersökning? Ingen fara.
Du kan alltid kontakta vårt kundombud om du har synpunkter.

Vårt kundombud

FAQ

Har du frågor om hur är det att vara kund hos Särnmark?

Att vara kund hos Särnmark personlig assistans innebär att du bestämmer. Du bestämmer och vi stöttar dig i dina beslut. Vår uppgift är att få din assistans att fungera precis så som du vill att den ska fungera.