Ta chansen att påverka utvecklingen av Särnmarks personliga assistans.
Ta chansen att påverka utvecklingen av Särnmarks personliga assistans.
Särnmarks genomför årligen en oberoende kundundersökning för att ta del av kundernas upplevelse av, och relation till Särnmark. Som ett led i att fortsatt arbeta med kundernas nöjdhet erbjuder vi även kundforum. Syftet med kundforumen är att ta del av kundernas åsikter, förbättra kommunikationen och öka kundnöjdheten.
Dessa forum hålls digitalt (via Microsoft Teams) för ökad tillgänglighet och kommer beröra olika ämnesområden som vi fått till oss att kunderna upplever är väsentliga områden att lyfta tillsammans med Särnmark. Kundforumen arrangeras av Särnmarks kundombud samt andra tjänstemän som bjuds in vid behov, beroende på ämne.
• att fungera som en plattform för ökad dialog och förbättrad kommunikation mellan Särnmark och våra kunder/företrädare.
• att ge kunderna ökade möjligheter att lämna förbättringsförslag och idéer gällande Särnmarks arbete för ökad kundnöjdhet.
• att skapa en större tillgänglighet och ökad möjlighet att lära känna Särnmark, våra värderingar och verksamheten i stort.
Inbjudningar till Kundforumen läggs alltid ut på Tidvis i god tid innan forumen hålls.
Har du som kund förslag på ett ämne är du varmt välkommen att kontakta kundombud@sarnmark.se.
Vid frågor, vänligen kontakta vårt Kundombud via: